kalmarklan
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Főmenü
 
Külső linkek
 
Karakterfejlesztés
 
Tulajdonságok
 
Szakértelmek
 
GYIK 1

A GYIK első fele

Tartalom
I. Információk, problémák
II. Kattintások
III. Tulajdonságok
IV. Szakértelmek
V. Felszerelés
 
A. Durex
B. Antiballaszt
VI. Épületek
 
A. Palota
B. Erőd
C. Boltok
D. Mágustorony
E. Templom
F. Bank
G. Piac
H. Kocsma
I. Aréna
J. Kaszinó
K. Kikötő
L. Utánpótlás sátor
M. Oltár

 

I. Információk, problémák

1. Hova forduljak, ha jelszóval, azonosítóval kapcsolatos problémám van?
> Az adminisztrációs felületen lévõ form segítségével lekérdezheted az egy e-mail címhez tartozó összes karaktered belépési azonosítóját és jelszavát. Az információkat a regisztrált e-mail címedre küldjük ki.
>Fontos tudni, hogy a karakter gazdája az, aki a regisztrált e-mail cím gazdája. Ezen szabály alól semmilyen esetben nem tudunk kivételt tenni. Ezért gondoskodj arról, hogy az e-mail címed esetleges megszünése elõtt másik címre módosítsd.

2. Hova forduljak, ha úgy vélem, programhibát találtam?
> Írj levelet a larkinorsupport@gmail.com címre, vagy jelezd a Fórum "Bugok" témakörében.
>Saját megjegyzés, hogy nem tudni mikor javítják ki az adott Bugot és annyi kérés, hogy az itteni fórumba szedjük össze a Bugokat, mert a fórumba el fog keveredni. Az E-mail címet az Admin 2010.02.07-én megadta, hogy lehet ide írni.

3. Mit tegyek, ha szeretnék saját képet berakni?
A fizetõs karakterek akármikor automatikusan megváltoztathatják a képüket, amihez a link a főoldalon található.
A kép feltételéhez lépj ki az oldalról a legördülő menün keresztül, tedd fel a képet és lépj vissza.

4. Honnan szerezhetem be a játékhoz szükséges információkat, hol követhetem nyomon a játékban bekövetkezõ változásokat?
> Ennek a GY.I.K.-nak az átolvasásával hozzájutsz a legfontosabb információkhoz.
>A Fõoldalon található Hírek hivatkozás alatti információk rendszeres olvasásával megismerheted a legfrissebb változásokat, történéseket. Érdemes egyszer a Hírek régebbi részeit is átolvasni, hiszen sok fontos információhoz ott juthatsz hozzá.
Ha ezt végigolvasva sem találtál választ a kérdésedre, akkor írd meg a fórumba a kérdésed.

5. Hova forduljak, ha a játékkal kapcsolatosan valamit nem értek?
>Írd meg a kérdésedet a fórumon a Kérdések témakörben a lejjebb olvasható feltételek figyelembe vételével vagy akár az itteni fórumra is írhatsz regisztráció után és ha tudunk, akkor válaszolunk a kérdésre.

6. Hova forduljak fejlesztési ötleteimmel, szörny, illetve tárgy javaslataimmal?
> Írj levelet a larkinorsupport@gmail.com 
Előbb írtam, hogy aktív, de attól függetlenül az itteni fórum ötletek részébe nyiss egy új témát az ötletednek, hogy a lehetséges hibákat megbeszéljük és esetleg pontosítsuk azt,

7. Hogyan tudok e-mail címet váltani, jelszót váltani, karakteremet másnak átadni?
> Ezeket az adminisztrációs felületen teheted meg.

8. Hova forduljak, ha úgy érzem, kimaradt valami, vagy hibát találok a GY.I.K.-ban?
Írd meg a kérdésedet a fórumon az Új GYIK javaslatok témakörben a lejjebb olvasható feltételek figyelembe vételével,
Mivelhogy ilyen téma nincs ott, ezért az itteni fórumba írd meg a hibát az ötletek részbe (új témával) vagy írd meg a hibát a Larkinoros Kalmár fórumba.

9. Mi számít csalásnak, és milyen büntetés jár érte?
> Csalásnak számít minden olyan cselekedet, melyrõl egy átlagos játékos meg tudja ítélni, hogy nem korrekt, vagy nem a fejlesztõk tervei szerinti mûködés eredménye.
> Ha csalási lehetõséget észlelsz, akkor ezt jelezd felénk a larkinorsupport@gmail.com címre.
Elvileg aktív ez a cím.
>Amennyiben a fenti definíciónak megfelelõ csalást követsz el, a karakteredet elvesszük, vagy jelentõsen legyengítjük. A gyengítés mértéke minden esetben súlyosabb, mint a szerzett elõny.
> Ha nem tudod eldönteni, hogy egy adott cselekedet csalásnak minõsül-e, kérdezd meg a fórum Support témakörében.

II. Kattintások

1. Mit jelent a napi kattintás?
>Minden napra kapsz 800 kattintást. Minden cselekedeted egy kattintás, ha a kattintásaid elfogynak nem játszhatsz többet azon a játéknapon.

2. Tegnap este eljátszottam a kattintásaimat és ma nem enged játszani. Miért?
> A játéknap este 9-kor ér véget, ilyenkor osztjuk ki a napi kattintásokat is.

3. Miért csökkent le a napi kattintásszámom drasztikusan?
>Előfizetős karakterek a napi katt háromszorosát kapják, amíg el nem érik az első napon regisztrált karakterek kattmennyiségét, tehát lehet, hogy utolérted az elsőket :).

4. Hogyan növelhetem a napi kattintásmennyiséget?
> Csupán egy módon. Az antigrav csizma nevû tárgytípussal, ha viseled.

5. Mi az a görgetési limit?
>Jelenleg 8 napos a görgetési limit, Ez azt jelenti, hogy maximálisan 6 napi kattintásod gyûlhet fel. Ha ennél több kattintásod gyûlne össze, akkor az belépéskor automatikusan 6 napira csökken, és a fel nem használt kattintásaid fele eltárolódik.

6. Mit jelent az, hogy a fizetõsök nem vesztenek kattintást? Õk korlátlanul játszhatnak?
>A fizetõsök sem játszhatnak korlátlanul, ám nekik csak ideiglenes a görgetési limitük, nyugodtan elmehetnek nyaralni, késõbb hátrány nélkül folytathatják kalandjaikat. Nekik a teljes fel nem használt kattintásuk a tárolóba kerül, és ha elfogy a klikkjük, 500-asával automatikusan visszatöltõdik.

7. Van olyan tevékenység a játékban, amikor nem fogy a kattintásom?
Nincs ilyen tevékenység jelenleg a játékban.

8. Már egy hete nem játszom, de a karakterlapomon nem nõ a lejátszható kattintásaim száma. Miért?
>Bár a kattintást minden nap este 9-kor osztjuk, az a karakteredhez csak akkor kerül felírásra, ha belépsz vele, vagy kreditet utalsz hozzá.
> Hasonló a helyzet a karaktered fizetõs állapotával, ami szintén csak a fenti két esetben módosulhat.

III. Tulajdonságok

1. Mire jó az erõ tulajdonság?
> Az erõ elsõsorban a harcos beállítottságú karakterek jellemzõ tulajdonsága.
> Az erõ pontonként eggyel növeli teherbírásodat.
> Az erõ két pontonként eggyel növeli sebzésedet fegyverrel.
>Fegyveres sebzésedet módosítja egy szorzó, amely az erõdtõl függ. Ha az erõd - szintedhez képest - nagyon alacsony a szorzó kisebb egynél - csökken a sebzésed -, egyébként pedig nagyobb egynél - sebzésed nõ. A szorzó drasztikusabban nõ addig míg el nem éred azt az erõt, ami egyenlõ a szinteddel. Ez utóbbi esetben a szorzó 1,05 - tehát sebzésed 5%-kal nõ.

2. Mire jó az intelligencia tulajdonság?
> Az intelligencia elsõsorban a mágus beállítottságú karakterek jellemzõ tulajdonsága.
> Az intelligencia két pontonként növeli varázslataid sebzését eggyel.
> Mágia szakértelmed nem fejlõdhet intelligencia tulajdonságod 1,3-szorosánál nagyobbra.
>Minden intelligenciapont eggyel növeli a varázspont regenerációt. Magasabb szinten az intelligencia függvényében további bónusz jár a varázspont regenerációra.

3. Mire jó az szerencse tulajdonság?
> A szerencse elsõsorban a ásó beállítottságú karakterek jellemzõ tulajdonsága.
>A szerencse határozza meg, hogy milyen érceket, ásványokat áshatsz, illetve az ásásod milyen gyakran lesz sikeres, és mennyit találsz az adott ércbõl vagy ásványból.
> A szerencse véletlenszerûen, de átlagosan a szerencse pontjaid negyedével növeli kezdeményezõ értékedet.
> A szerencse véletlenszerûen, de átlagosan a szerencse pontjaid hatodával növeli szintlépéskor kapott életpontjaidat.
> A szerencse tulajdonságod növeli - illetve ha úgy döntesz csökkenti - a szörnyekkel való találkozás esélyét.
>A szerencse tulajdonság csökkenti annak az esélyét, hogy a szörnyek ártó hatásai hassanak rád. Amennyiben átkok hatására szerencséd értéke nullára csökken, az ártó hatások minden esetben hatni fognak rád.
> A szerencse nagy mértékben növeli az esélyedet, hogy lerázd a téged üldözõ szörnyeket, vagy utolérd az általad üldözötteket.
> A szerencse nagy mértékben növeli az esélyedet, hogy elfogd a szörnyeket.
A szerencse még valamilyen mértékben növeli a kezdési esélyt a szörnyek ellen, tehát ilyen esetben hasonlít a gyorsaságra.

4. Mire jó a gyorsaság tulajdonság?
> A gyorsaság elsõsorban azt határozza meg, hogy a csatában te vagy az ellenfeled támadtok elõbb, mivel ez a tulajdonság képezi a kezdeményezõ értéked alapját. Más kalandozók elleni csatában különösen nagy szerepet kap.
> Elõfordulhat, hogy az ellenfeled annak ellenére megelõz, hogy a te kezdeményezõ értéked jobb. Ilyesmire csak kevés szörny képes. Kalandozók elleni csatában ez nem fordulhat elõ.
>Amennyiben az ellenfeled kezdeményezõ értéke háromszor akkora mint a tied, egy körben két ütést is leadhat rád. Te is üthetsz kétszer hasonló esetben, de magas szinten közel lehetetlen annyi pontot rakni a gyorsaságra, hogy ezt a szörnyek jelentõs hányada ellen kihasználhasd. Kalandozók elleni csatában ez nem mûködik.

5. Mire jó az ügyesség tulajdonság?
> Az ügyesség elsõsorban a harcos és mágus beállítottságú karakterek jellemzõ tulajdonsága.
> Ha az ügyességed nagyon alacsony, fegyvereddel nem fogod eltalálni ellenfeleidet.
>Az ügyességed határozza meg, hogy milyen magas szintre fejlesztheted fegyverszakértelmeidet. Fegyveres jártasságaid szintje nem haladhatja meg az ügyességed másfélszeresét. Erõdben az ügyességed 1,2-szereséig fejlesztheted fegyveres szakértelmeidet - amennyiben szakértelmed alacsonyabb, mint a szinted.
> Az ügyesség nagy mértékben növeli az esélyedet, hogy elfogd a szörnyeket.
Az ügyességet érdemes legalább a mágiaszint felén tartani.

6. Mire jó a kitartás tulajdonság?
> A kitartás minden elsõsorban szörnyek öldöklésével foglalkozó karakternek elsõdleges tulajdonság.
> Minden harmadik kitartás pont eggyel növeli a szintlépéskor kapott maximális életpontot.
> Minden kitartás pont egy kilóval növeli a teherbírásod.
>Minden kitartáspont eggyel növeli az életpont regenerációt. Magasabb szinten a kitartás függvényében továbi bónusz jár az életpont regenerációra.

7. Hogyan tudok változtatni tulajdonságpontjaimon?
> Az egyszer elosztott pontjaidat késõbb már nem tudod visszacsinálni, másik tulajdonságra átrakni, így a tulajdonság pontok elosztását felelõsségteljesen végezd.

8. Milyen gyorsaság kell ahhoz, hogy minden szintemnek megfelelõ szörnynél, minden esetben jobb legyen a kezdeményezõ értékem?
>Az alábbi kis táblázat segít ebben. Ennél lényegesen kisebb gyorsasággal is megelõzheted a szörnyeket, ám ezekkel az értékekkel bizonyosan mindig jobb lesz a kezdeményezõ értéked. Vigyázz! Kezdeményezéskor az aktuális - paralízissekkel csökkentett - gyorsaságod számít!


Szint
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
Gyorsaság
24
29
36
45
60
65
77
83
92
102
110
118
126
134
143
151

 9. Mit jelent a hiányzó tulajdonságpont, és hogyan kaphatom vissza?
> Ha meghalsz biztosítás nélkül úgy, hogy manógomba van nálad, vagy a karakter indításakor nem osztod el a 20 tulajdonságpontodat, akkor kevesebb ponttal fogsz rendelkezni, mint a többi karakter.
> Ha elérted a 11. szintet, és megnyomod a házadban a kék <i> gombot, visszakapod hiányzó tulajdonságpontjaidat.

IV. Szakértelmek

1. Mi az a fegyverszakértelem?
> A fegyverszakértelemed azt jelzi mennyire értesz bizonyos típusú fegyverek használatához.
> Ha a fegyverszakértelmed alacsonyabb, mint a fegyver használatához szükséges minimum, akkor a fegyver jóval kevesebbet fog sebezni, mint amennyi a leírásában szerepel. Ez a hátrány akkor is sújt, ha a tapasztalati szinted nem éri el a fegyver használatához szükséges minimumot.
>Amennyiben a fegyverszakértelmed magasabb mint a fegyvered szintje, úgy a különbségnek megfelelõ plusz sebzést kapsz, ha fegyverrel harcolsz.
>Fegyverszakértelmeidet növelheted sok harccal, illetve az erõdben is, ha a szakértelmed alacsonyabb mint a tapasztalati szinted. A fejlõdés a bevitt sebzések mértékétõl függ.

2. Mi az a mágia szakértelem?
> A mágia szakértelmed jelzi, hogy mennyire vagy befolyásos mágus.
> A mágia szakértelmet a mágustoronyban tudod megvásárolni.
> Az elemi varázslataidat maximum olyan szintre vásárolhatod meg, mint amilyen szintre mágiádat fejlesztetted.
> A mágia szakértelmed akkor nõ ha sokat varázsolsz. A fejlõdés az elköltött varázspontok mennyiségétõl függ.
A homport és klánporttól is nő a mágia szakértelem

3. Mit jelent a karakterlapon a mágia illetve fegyverszakértelem mögött lévõ % érték?
> Azt, hogy a következõ szint eléréséhez szükséges fejlõdésbõl mennyit szereztél meg eddig. Ha a % érték eléri a százat, és az intelligenciád illetve az ügyességed lehetõvé teszi, akkor a szakértelmed meg fog nõni eggyel.
>Ha intelligencia vagy ügyesség hiány miatt nem nõ a szakértelmed, majd ráraksz egy pontot a szükséges tulajdonságra, akkor a % érték nem pont százzal fog csökkeni, mivel a következõ szint eléréséhez általában több fejlõdés szükségeltetik.

4. Miért változik a mágia %os fejlettsége, ha szintet lépek?
> A mágia fejlõdését a tapasztalati szinted is meghatározza. A tapasztalati szinted feletti mágiaszinteket annál nehezebb elérni, minél nagyobb a különbség a szinted, illetve a mágia szakértelmed között. Szintlépéskor mindig van egy pont, amikor csak a szinted változik, a mágiád nem, így ilyenkor a szükséges fejlõdési mennyiség csökken, így az elért fejlõdés több %-ot ér.

5. Mi az a lopás szakértelem?
> A lopás szakértelem elsõsorban pénzszerzésre használható.
> A lopás szakértelmet a a kaszinóban sajátíthatod el.
>Lopás szakértelmedet úgy fejlesztheted, ha sokat lopsz sikeresen. A fejlõdés nem automatikus, ha a program kiírja, hogy fejlesztheted szakértelmedet, akkor a kaszinóban veheted meg a magasabb lopásszintet.
Ha lopás szakértelmed nagyobb, akkor több sikeres lopást tudsz végrehajtani

6. Hogyan tudok lopni?
> Ha a városban vagy, a legördülõ menüben talalható "lopni próbálsz" opció segítségével a városlakóktól szerezhetsz pénzt.

7. Mi az a zsebelés szakértelem?
> A zsebelés szakértelem elsõsorban más kalandozóktól való pénzszerzésre használható.
> A zsebelés szakértelmet a a kaszinóban sajátíthatod el, miután elérted a 21. lopás szakértelmi szintet.
>Zsebelés szakértelmedet úgy fejlesztheted, ha sokat zsebelsz sikeresen. A fejlõdés nem automatikus, ha a program kiírja, hogy fejlesztheted szakértelmedet, akkor a kaszinóban veheted meg a magasabb zsebelésszintet.
A zsebelés ellen bizonyos szintig védelmet nyújt a hagyományos lopás. A védelmet növeli továbbá a szerencse és az ügyesség is. Természetesen, ha egy zsebes ügyessége és szerencséje nagyobb, mint az áldozaté, az áldozatnak kevesebb esélye van az akció kivédésére. Sem a lopás nem fejleszti a zsebelést, sem a zsebelés nem fejleszti a hagyományos
lopást. Jelenleg a karakterek 11-es szintig védelmet élveznek a zsebesek ellen.


8. Hogyan tudok zsebelni?
> Más kalandozók neve mellett feltûnõ ikonra kattintva.
Vigyázz! Más kalandozóktól való zsebeléshez mestertolvajnak kell lenned. Ha zsebelési kísérleted sikertelen, az ellenfeled megverhet (sebzõdsz), vagy akár lophat is tõled.


9. Mi az a rablás szakértelem?
> A rablás szakértelem segítségével más kalandozók házából tudsz eltulajdonítani értéktárgyakat.
> A rablás szakértelmet a kaszinóban vásárolhatod meg.
>Rablás szakértelmedet úgy fejlesztheted, ha sokszor rabolsz sikeresen. A szakértelmed nem fejlõdik automatikusan következõ szintre, ha elég tapasztalatot gyüjtöttél össze a kaszinóban vásárolhatod meg a következõ rablásszintet.
Ha rablás szakértelmed nagyobb, akkor nagyobb csapdákon is át tudsz menni.
51-es rablás szakértelemtől csak csapdás házak jönnek.
26-os rablás szakértelemtől lehetnek megérzéseid, de maximum olyan tárgyat ami saját tp szinted alatt van.

10. Hogyan tudok rabolni?
> A rabláshoz szükséged van egy pajszerra.
>A mágus, harcos vagy sötét negyedekben állva a legördülõ menübõl kiválasztva a rabolni próbálok opciót választasz egyet az adott mezõn lévõ még ki nem rabolt házakból, és megkisérelsz betörni.

11. Mit jelent, ha csak egy "."-öt tudok rabolni?
> Még azelõtt megzavartak, hogy bármit választhattál volna a cuccokból.

12. Milyen hátrányom származik abból, ha zsebelek vagy rablok másoktól?
> Az áldozatod követni tud téged, mindig látja, hogy mikor kattintottál utoljára, és milyen irányban helyezkedsz el tõle.
>Ha az áldozatod veled azonos mezõn tartózkodik tapasztalati szintjeitektõl függetlenül kihívhat téged egy párviadalra. Ha korábban zsebelté tõle és elveszted a párbajt, akkor az ellenfeled minden pénzedet is elveszi.

13. Mekkora lopás kell ahhoz, hogy ellophassam a perselyt a templomból?
>A perselyt nem a papok, hanem a hitük vigyázza, így eltulajdonításához nem lopási szakértelem, hanem hatalmas szerencse - valós, nem a tulajdonság - szükségeltetik.
A tudomásom szerint nem éri meg próbálkozni, mert nagyon kevés pénzt tudsz innét ellopni (pár ezer ezüstöt).

14. Mi az a monsztalógia szakértelem?
> A monsztalógia a szörnyek - illetve egyéb ellenséges lények - befogásának mestersége.
Minél nagyobb a szakértelmed, annál nagyobb az esélyed a szörny elfogására.

15. Mi az a kovácsolási szakértelem?
> Bizonyos tárgyakat csak a megfelelő kovácsolási szakértelemtől lehet elkészíteni.
> A kovácsolási szakértelmet az erődben tudod megtanulni és továbbfejleszteni.

> A 25. és utána minden 10. kovácsolási szakértelem után a terem használatáért kedvezményt kapsz

V. Felszerelés

1. Mit jelent a felszerelési tárgyak minimális szintje?
> Vértek esetén ha a tapasztalati szintednek el kell érnie a minimális szintet, ellenkezõ esetben a vért kevesebb védelmet fog adni, mint amennyi a leírásában szerepel.
>Fegyverek esetén nem csak a tapasztalati szintednek, de az adott típusú fegyverszakértelmednek is el kell érnie a használt tárgy minimális szintjét. Ellenkezõ esetedben sebzésed lényegesen kevesebb lesz, mint a leírásban szereplõ.

2. Tudok-e használni olyan tárgyat, melynek szintkövetelményeit nem teljesítem?
> Bár a tárgy a teljesítményébõl sokat veszít, de használhatod akkor is, ha a minimális szint követelményeknek nem felelsz meg.
>Amennyiben saját szintednél maximum 35 szinttel erõsebb fegyvert használsz (és alacsony szinten ezek között van egész könnyen beszerezhetõ is), a fegyver sebzése nagyjából 10%-a lesz a leírásban szereplõnek.
> Amennyiben a saját szintednél maximum 35 szinttel erõsebb vértet használsz, az adott vért védelmének egynegyedét kapod meg.

3. Hogyan tudok magamnak varázstárgyat készíteni?
> Szükséged van a tárgy receptjére, a receptben szereplõ alapanyagokra, illetve az elkészítendõ varázstárgy alapárának harmadára ezüstben.
> A varázstárgyak az erõdben vagy a mágustoronyben készíthetõek el. Minden tárgy csak az egyik helyen.
>A készítésnél nem elég ha megfelelõ számú tárgy van nálad, a mennyiséget be kell írni a fenntartott mezõbe. Ügyelned kell a megfelelõ sorrendre is.
>Amennyiben a tárgyat a mágustoronyban kell készíteni és a karaktered nem fizetõs státuszú, akkor a kovácsoláshoz szükséged van a tárgy minimális szintje * 10 varázspontra.
Létezik a többszörös kovácsolás és a csoportos tárgy házbarakás, kivétel lehetõsége elõfizetõs karakterek számára. A többszörös kovácsolásnál annyi kattintás
vonódik le, ahány darab tárgyat készít el a karakter.


4. Honnan szerezhetek recepteket?
> A recepteket a játékon belül bármelyik kocsmában megszerezheted, ha az "öreget" meghívod egy italra. Az öregtõl nem csak recepteket, hanem más érdekes információkat is kaphatsz.
>A recepteket a játékosok a saját maguk által szerkesztett honlapokon gyûjtik. Az egyik legösszetettebb ilyen jellegû honlapot megtalálod a fõoldalunkról nyíló "Larkinor Center" hivatkozás alatt.

5. Mire jó a háló?
> Ha hajót akarsz venni 10 hálót kell a kikötõbe cipelned.
> Csak akkor tudsz szörnyet elfogni, ha van nálad háló.

6. Mik azok a tarisznyák?
> A csodatarisznya aktuális életpontodat növeli kitartásod függvényében, ha a szabadban, vagy labirintusban mozogsz. Az evéshez nem kell, hogy kaja legyen nálad, de ha van nem fogy. A mérgek nem hatnak rád.
>A mágustarisznya aktuális varázspontodat növeli intelligenciád és tapasztalati szinted függvényében, ha a szabadban, vagy labirintusban mozogsz. Ha szabadban mozogsz a méreg nem hat rád.
> Az abraktarisznya automatikusan élelemmel látja el befogott szörnyedet.
> A tarisznyák nem tartanak örökké, bármikor elkophatnak, ilyenkor kénytelen vagy újat vásárolni, szerezni.
>Több különféle tarisznya nem lehet egyszerre nálad, ha így próbálsz mozogni a tarisznyák mágikus interferenciái hatalmas robbanást idéznek elõ, melyben minden nálad lévõ tarisznya megsemmisül.
> A csoda illetve mágustarisznya nem robban fel, amíg van nálad szubtetkó. Ugyanez az abraktarisznyára nem érvényes, ha az nálad van bármely másik tarisznyával együtt, meg fognak semmisülni.

7. Mi az a szensz-gömb, és mi kell a mûködtetéséhez?
> A szensz-gömb egy olyan varázstárgy, mely felderíti ellenfeled gyengeségeit. Megmutatja, hogy melyik fegyvertípussal, melyik varázslattal lesz a leghatékonyabb ellene.
> A szensz-gömb a tengeren megmutatja, hogy merre van a legközelebbi szárazföld.
> A szensz-gömb bár nem megy tönkre, néha kihagy, így elõfordulhat, hogy egy-egy csatát a segítsége nélkül kell megvívnod.
> A szensz-gömb nem mûködik, ha nincs legalább egy aktuális varázspontod, de mûködéséhez varázspontot nem használ.

8. Hogyan tudom megnézni a sziget térképét?
> Ha sikerül venned egy térképet, akkor a legördülõ menüben jelenik meg a lehetõség, hogy megnézd.
Vagy az alábbi linken látod a Larkinori világ térképét: http://larkinor.index.hu/terkep3.htm

9. Mi az az imamalom?
> Ha van imamalmod, akkor a legördülõ menübõl bárhol imádkozhatsz.
> Ha imamalommal imádkozol egyszerre több ártó hatás is eltûnhet rólad.
> Az imamalom nem tart örökké, bármikor elkophat, ilyenkor kénytelen vagy újat vásárolni vagy szerezni.

10. Mik ezek az italok: manaital, mobilidoxin, gyógyital, ellenszérum, aqua dei?
> Ha a legördulõ menübõl megiszod a manaitalt, varázspontjaid száma jelentõsen megnõ.
> Ha a legördulõ menübõl megiszod a mobilidoxint, a rajtad lévõ paralízisek száma 5-tel csökken.
> Ha a legördulõ menübõl megiszod a gyógyitalt, a rajtad lévõ fertõzések száma 5-tel csökken.
> Ha a legördulõ menübõl megiszod az ellenszérumot, mérgezéseid száma 5-tel csökken.
> Ha a legördulõ menübõl megiszod az aqua deit, minden ártó hatás eltûnik rólad.

11. Mire jó a kincs?
> A kincs egy jövedelem lehetõség magas szintû karaktereknek, nagyobb tárgyak komponensét alkotja.

12. Mire jó a kaja?
> Ha a legördülõ menûbõl megeszed a kaját regenerálódik némi életpontod a kitartásod függvényében.
> Egy kaja elfogyasztása csökkentheti a rajtad lévõ méreg jelzõk számát.

13. Mit jelent ez a felirat : Túl sok tárgy van a hátizsákodban! Ha még többet raksz bele kieshetnek belõle a tárgyak?
> Ilyen felirattal már nem fogsz találkozni

14. Mit jelent az 1,3-szoros mana regeneráció?
>Azt hogy pihenéskor, manaital illetve manaforrás használatakor 30%-kal több varázspontot fogsz regenerálni, ha az adott tárgy rajtad van.

15. Lehet több antigrav csizmám?
> Igen lehet, de hordani csak egyet fogsz tudni, így a bónuszt sem fogod többször megkapni.

16. Hogyan tudom felvenni a felszerelési tárgyaimat?

>A karakterlapon a legördülõ tárgylistából válaszd ki a felvenni kivánt felszerelést, majd kattints az ember ikon megfelelo testrészére.

17. Mi az a szubtetkó?

> A szubtetkó egy fura mágikus mintájú tetoválás melyet bármikor elhelyezhetsz magadon, de ugyanilyen könnyen el is tudod távolítani.
>Amíg van rajtad szubtetkó (van a tárgylistádban, a hátizsákodban), addig nem semmisül meg a csoda illetve mágustarisznyád akkor sem, ha egyszerre mindkettõ nálad van. A szubtetkó eltávolíthatósága miatt (a tetkó) nem tart öröké, elõfordulhat, hogy lekopik rólad. Ha azonban abraktarisznya is van nálad, akkor minden tarisznyád megsemmisül mozgáskor.
> A szubtetkó eltávolíthatósága miatt a tetkó nem tart öröké, elõfordulhat, hogy lekopik rólad.
A szubtetkót az utánpótlási sátorban lehet kapni.

18. Mi az a pocokhólyag?

A karakterlapon lehet beállítani az ezüstlimitet. Ezen érték alatti tárgyakat automatikusan ezüstté transzformálja és a tárgy értékének az 1/3-át kapod. A 0 értékû tárgyak természetesen nem transzformálódnak. Jelenleg a 60-as küldetés teljesítéséért lehet szerezni, piacon eladható.

19. Mi az a parszi léghajó?

A parszi léghajó egy egyedi tárgy a játékban. Bárki hajókázhat vele, aki veszi a fáradságot és felkutatja kinél van, majd sikerül neki elvenni. Az elvétel elég nehéz, mert egyszerre akár 15-20 ember is üldözheti (ami nagyon ritka) az aktuális tulajdonost. A hajó a szép kilátáson kívül némi elõnyt is ad az õt birtokló hõsnek. Élet és varázspontja maximumra ugrik + át tud repülni a városfalak fölött, és bizonyos tárgyakat is találhat segítségével a kalandozó. Sajnos a hajó annyira nem erõs, hogy a tengeri szeleknek ellenálljon, így más szigetre átjutni vele nem lehet. Ha az aktuális tulajdonos elszundít a hajó továbblebegve keres magának új gazdát, tehát olyan kalandozóhoz is kerülhet pusztán szimpátia alapján, aki nem is kajtatott.

A. Varázsburok

20. Mi az a varázsburok?
>A varázsburok egy különleges védelmi eszköz, melyet ha felhúzol, akkor minden öt tapasztalati szinted után kettõvel növekszik a védelmed.

21. Honnan szerezhetek varázsburkot?
> A varázsburok bármelyik vegyesboltban beszerezhetõ 20 ezüstös egységáron.

22. Hogyan tudom felhúzni a varázsburok?
> Ha van varázsburok a hátizsákodban, a legördülõ menüben megjelenik egy "felhúzom a varázsburkot" opció.

23. Mennyi ideig használhatok egy varázsburkot?
> A varázsburok annyi kattintáson keresztül hordható, amennyit egy napra kapsz. (ezt még nem teszteltem)
> Ha a varázsburkod elhasználódik, nem adja tovább a védelmet, amíg egy újat fel nem húzol.

B. Antiballaszt

24. Mi az az antiballaszt?
> Az antiballaszt egy negatív súlyú tárgy, azaz ha nálad van, több, nehezebb tárgyat cipelhetsz magaddal.

25. Hogyan szerezhetek antiballasztot?
> Ha letudod az egymilliós törlesztést a királynak a bankban. (ami összesen 1,25 millió a tranzakció költségekkel eggyütt)
> Ha elveszted az antiballasztot, nyomd meg a házadban található kék <i> gombot. Ekkor a banki törlesztésed nullázódik, így újra megszerezheted az antiballasztot.

26. Nálam van az antiballaszt, de maximális teherbírásom nem változik, miért?
> A maximális teherbírást az antiballaszt nem növeli, ám -20 kilós súlya 20 kilónyi cuccot semlegesít.

27. Lehet-e több antiballasztom?
> Nem egyszerre csak egy antiballaszt lehet nálad, hiába nyomkodod a kék gombot és/vagy törlesztesz újabb egymilliót.
És nem érdemes előre törleszteni sem, mert ha elveszted és megnyomod az i gombot akkor a törlesztés nullázódik.

28. Miért nem tudom az antiballasztomat a házba rakni?
>Az antiballaszt egyike a más karakternek át nem adható különlegesen védett tárgyaknak. Nem ralkhatod be a házadba, nem kinálhatod fel piacon, illetve nem adhatod el a boltban sem, és nem vásárolhatod vissza az elveszett tárgyakkal együtt.

 VI. Épületek

 A. Palota

1. Mire való a palota Adventures feliratú része?
> Itt vállalhatod el a király küldetéseit, illetve itt jelentkezhetsz a jutalomért, ha teljesítetted a küldetést.

2. Mire való a palota Clans feliratú része?
> Klánokkal kapcsolatos ügyeid intézésének színhelye ez, amennyiben még nincs kész az adott klán klánháza.

3. Mire való a palota Houses feliratú része?
> Itt vehetsz magadnak új házat. Az egyes háztípusoknál le van írva, melyik milyen elõnyökkel bír.

B. Erőd 

4. Mire való az erõd három nagy gombja?
> Ha van elég pénzed, ügyességed és a fegyveres szakértelmed alacsonyabb, mint a szinted, akkor itt fejlesztheted.
Továbbá még itt tudod megtanulni és továbbfejleszteni a kovácsolás szakértelmet is.

5. Mit lehet tenni az erõd belsõ termében?
> Itt tudod összeállítani a receptek egy részét.
> Itt vásárolhatsz a házadba csapdát, ha már nem kezdõ házad van.

6. Miben különböznek az egyes csapdatípusok?
>A rablók mindig az egyik tulajdonságukra dobnak próbát mikor a csapdádat megpróbálják elkerülni. A csapda típusa határozza meg, hogy ez melyik tulajdonság lesz. Azt, hogy melyik csapda milyen tulajdonságot igényel a rablótól a kocsmában vagy a Larkinor Centerben tudhatod meg az öregtõl.

7. Mennyi, és hányas szintű csapdát érdemes venni?
> Érdemesebb minél nagyobb csapdát venni. Több kisebb csapda hatékonyabb, mint egy nagy.

8. Hogyan tudom továbbfejleszteni korábban megvett csapdámat?
> Korábban megvásárolt csapdáidat továbbfejleszteni már nem tudod, csak leszerelni - a házadban -, majd a helyére újat vásárolni.

C. Boltok

9. Milyen boltok vannak?
>A vegyesboltban tudod eladni a szörnykomponenseket, illetve megvenni néhány alapvetõ felszerelést. A vegyesboltok kínálata a város egész területén azonos.
>A fegyverboltban tudod eladni a fegyvereket, illetve vérteket. Itt vásárolhatsz meg néhány alapvetõ fegyvert, illetve vértet. A különbözõ fegyverboltok kínálata eltér egymástól.

10. Miért nem tudom eladni a vegyesboltban a szörnykomponenseket?
>Minden tárgy, aminek receptje van, csak a fegyverboltban adható el. Van néhány tárgy amit sehol sem tudsz eladni, ha meg akarsz szabadulni ezektõl, dobd el õket.

11. Mire való a CS.E. gomb?
> Ez a "Csoportos eladás" gomb. Azokból a tárgyakból melyeket bejelölsz az összeset eladod.

D. Mágustorony

12. Mit tehetek a mágustorony külsõ termében?
> Amennyiben még nincs mágia szakértelmed, itt tanulhatsz meg varázsolni.
>Ha a mágia szakértelmed nagyobb, mint az egyik varázslatod szintje, akkor az adott típusú varázslatot itt fejlesztheted tovább mágia szakértelmed szintjéig.

13. Milyen lehetõségeim vannak a mágustorony belsõ termeiben?
> Itt rakhatod össze a receptek egy részét.
> Itt tanulhatod meg a kiegészítõ varázslatokat.

14. Mire jó a manaforrás varázslat?
> Némi életpontért cserébe nagyon sok varázspontot nyerhetsz vissza ezzel a varázslattal.

15. Mire jó a gyógyvarázs?
> 20 varázspontért cserébe a leghatékonyabban tudsz gyógyulni vele, kitartásod függvényében.

16. Mire jó a hómport varázslat?
> 40 varázspontért a világ bármely pontjáról a házad mezejére repít ez a varázslat. Csak szabadban használható.

17. Mire jó a klánport varázslat?
> 40 életpontért és 30 varázspontért a világ bármely pontjáról a klánházad elé röpít. Csak szabadban használható
> Akkor használható, ha klánház nem romos.

18. Mire jó a manapajzs varázslat?
> A harcban mágikus támadás közben a sebzéstől függően varázspontot regenerál
> A mágia szintnek megfelelő körig lehet feltenni (egy kattal) és 10 varázspontba kerül egy kör

19. Mire jó az erőlopás varázslat?
> A harcban mágikus támadás közben a sebzéstől függően életpontot regenerál.
> A mágia szintnek megfelelő körig lehet feltenni (egy kattal) és 10 varázspontba kerül egy kör


E. Templom

20. Mit tehetek a Templomban?
> A templomban imádkozhatsz a rajta lévõ ártó hatások ellen.
> A templomban köthetsz biztosítást.
> A templomban megvehetsz néhány alapvetõ felszerelési tárgyat. Ezeket a tárgyakat boltban nem fogod tudni eladni.

21. Miért rosszak az ártó hatások?
>A fertõzések ideiglenesen csökkentik a maximális életpontodat - de a kijelzett érték, illetve a maximum életpont fölé gyógyító hatások nem változnak.
> A mérgek sebeznek téged minden mozgáskor - szabadban és labirintusban is -, pihenéskor illetve ha eszel egy kaját.
Kivétel, ha van nálad csodatarisznya.
>Ahány paralízis van rajtad annyival csökken ideiglenesen az erõd, gyorsaságod, ügyességed, illetve kitartásod. A paralízisek hatása a karakterlapon nem jelenik meg.
> Ahány átok van rajtad annyival csökken ideiglenesen a szerencséd. Az átkok hatása a karakterlapon nem jelenik meg.
Az csökkentett tulajdonságokkal (paralízis) kapsz szintlépéskor mindig életpontot

22. Mire jó a biztosítás?
> Ha megöl egy szörny, a a hátizsákod tartalma nem veszik el, csupán a nálad levõ ezüstök egy része fog eltünni.

23. Mi történik ha adakozok 200 ezüstöt?
> A papok jó pár imát elmormolnak helyetted.

F. Bank

24. Miért jó ha bankban tartom a pénzem?
> Azért mert a bankban tartott pénzedet se ellopni, se elrabolni nem lehet, és mindez csupán 10% kezelési költségedbe kerül.

25. Mennyi kamatot kapok bankban tartott pénzemre?
> A bank nem fizet kamatot.

26. Mi az a törlesztés?
>Amíg nem törlesztesz a királynak egymillió ezüstöt nem vallhatod magad szabad embernek. Ezt az egymilliót tudod itt ötvenezres részletekben befizetni. Vigyázz a bankos 20% kezelési költséget von le a részletekbõl.

27. Miért nem tudok törleszteni?
> A számládról nem tudsz törleszteni, csak úgy, ha készpénzben van nálad legalább ötvenezer ezüst.

28. Hajóvásárláskor a bankban tárold pénzedet utalják a kikötõbe. (Ami 5 millió ezüst)

29. Miért jó szabadnak lenni?
> A szabadulásod alkalmából kapsz egy antiballasztot. Ennek súlya -20 kiló, így 20 kilóval több tárgy ehet a hátizsákodban.
> A szabadok beléphetnek klánba, amint elérték a 20. szintet.
> Ahhoz, hogy hajóra szállhass szabadnak kell lenned.

30. Miért nem tudok kilépni a bankból?
> A bankból túlterheléssel nem léphetsz ki. Igy ha egy vagy több nullával többet írsz a pénzkivételhez csak 10% kár fog érni.

G. Piac

31. Mi az a piac?
> A piacon keresztül a többi játékossal tudsz kereskedni. Az árakat a kereslet és kínálat törvényei szabalyozzák.
Vagy éppen akinek sok pénze van, ezért érdemes a ritka árucikkeket (ami nem kapható a piacon) itt felajánlani, hátha többet kapsz érte.

32. "Ilyen áron" miért nem kínálhatom fel az árumat?
>Minden tárgynak van egy alapára, ami a tárgy leírásában szerepel. Az általad megjelölt eladási ár ennek legalább fele, maximum 25-szöröse lehet.
> Ha fizetõs vagy akkor az alapár harmincszorosáért is felkínálhatod a tárgyat.
> Nem kínálhatod fel olyan áron az árudat aminél 20 olcsóbb tétel van a piacon.
Vagy ha nincsen ára a terméknek akkor sem kínálhatod fel a tárgyakat a piacon.

33. Mit jelent az, hogy már van kirakva ilyen tárgyam?
>Minden tárgytípusból csak egy tételed lehet felajánlva egyszerre. Ha szeretnél egy újabb adagot felkínálni, elõbb vondd vissza a már kintlévõket, és rakd ki együtt az egész csomagot.
Ez a funkció már így nem él. Most úgy van megoldva, ha van kint tárgyad a piacon és szeretnél felajánlani, akkor az előző tételhez hozzáteszi a mostani árudat is.

34. Hova tûnt a piacról az árum? Pénzt nem kaptam érte!
>Ha 20 tételt ajánlanak fel olcsóbb áron mint a te ajánlatod ugyanabból a tárgyból, akkor a te tételedet visszateszik a hátizsákodba. Ezt akkor is berakják a hátizsákodba, ha egyébként nem férne el.

35. Hogyan utalhatom a piacon keresett pénzemet a bankba?
>Ha nincs "piacon keresett pénzed", és megnyomod a "felveszem a pénzt a piacról" gombot, akkor minden készpénzedet elszállítják a bankba összesen 15% kezelési költség fejében. Ez a lehetõség csak a fizetõs karaktereknek áll rendelkezésére.
Vagy felveszed a pénzed és átmész a bankba.

36. Miért nem tudok kilépni a piacról?
>Ha túl vagy terhelve nem léphetsz ki a piacról, a balesetek elkerülése végett. Ha mégis el szeretnél dobálni valami, lépj be újra a fõoldalról, és a karakterlapra jutsz.
Az eldobálást nem ajánlom, helyette inkább tedd ki a piacra az árukat, ha meg ezüstben van túlterhelésed, akkor vedd meg a saját árudat (így a piacra kerül a pénzed) vagy vegyél 50%-on vagy alatta árut, amit később el tudsz adni.

H. Kocsma

37. Miért jó ha meghívom az öreget egy sörre?
> Az öreg hasznos információkkal lát el az italért cserébe. Tõle tudhatod meg a varázstárgyak receptjeit is.

38. Mi történik, ha iszok egy import sört?
> Ha éppen nincs aktuális királyi küldetésed, akkor kapsz egyet a játékosok által készített küldetésekbõl.

39. Mi történik, ha iszok egy pokoli diavovinot?
> Élet- és varázspontod a maximális érték 1,2-szörösére ugrik. (Ha több van, akkor csökken.)

I. Aréna

40. Mire való az aréna?
>Az aréna elsõsorban arra jó, hogy olyan veled azonos szintû játékosokkal mérd össze karaktered erejét, akivel játék közben nem szoktál találkozni.

41. Miben különbözik tõlem a klónom?
> A klón legfõbb különbsége a fõkarakterhez képest, hogy már elsõ körben is használhatja közelharci fegyvereit.
> A klón egy picit mindig gyengébb az eredeti karakternél.

42. Miért nem látok valakit a kihívható ellenfelek között?
> Csak azokat a kihívható ellenfeleket látod, akik kihívásához elegendõ ezüst van nálad.

43. Miért nem tudok kihívni senkit?
> Csak akkor hívhatod ki a berakott klónokat, ha van aktív klónod.

44. Miért nem tudom benevezni a klónomat?
> Csak 400 kattintásonként egyszer tudsz benevezni.

45. Mit tehetek ha a klónom napokon keresztül harcol, és így más által nem kihívható?
> Nevezd be újra a klónodat.

46. Mi is az Aréna erőpróba (dicsőséges csata)?
Szörnyek ellen teheted magad próbára.
Az első szörny mindig 1-es szintű és a következő szörny mindig 1-gyel nagyobb szintű lesz.
A harc befejezése után plusz tapasztalati pontot kapsz, de semmilyen tárgyat.


J. Kaszinó

47. Mit tehetek a kaszinóban?
> A kaszinó a szerencsejátékok színtere. Más játékos ellen nem játszhatsz.
> Játszhatsz kockázást, ahol a kockákkal nagyobb kell dobnod, mint a bank, hogy nyerj. Egyenlõnél veszítesz.
> Játszhatsz rulettet a hagyományos rulett szabályok szerint.

48. Szabályos-e a d`Alambert féle algoritmus használata, van-e maximális tét?
> Igen, tetszõleges szisztémával játszhatsz, maximális tét nincs.

49. Mit tehetek a kaszinó belsõ termében?
> Ha még nem tudsz lopni, zsebelni vagy rabolni, itt megtanulhatsz.
> Ha elegendõ tapasztalatot gyüjtöttél, itt fejlesztheted zsebelési, lopási illetve rablási szakértelmedet.

K. Kikötõ

50. Mire való a "tengerre szállsz, hajót visszaszállíttatsz" gomb?
> Amennyiben már van hajód, ennek segítségével szállhatsz hajóra.
>Ha a hajód máshol vesztegel, akkor tengerre szállás elõt automatikusan visszaszállíttatod a hajódat, majd miután megérkezett automatikusan be is szállsz.

51. Mibe kerül a hajót visszaszállíttatni?
> A költség elsõsorban a távolságtól függ amit a bérelt tengerészeknek meg kell tennie.
>A vén tengeri medvéknek jó szemük van ahhoz, hogy tudják kirõl mennyit gombolhatnak le, ezert a gazdagabb kalandozóktól egy picit többet fognak kérni.

52. Hogyan mûködik a "hajót vásárolsz" gomb?
>Amennyiben a vásárlás minden feltételét (5 millió ezüst a bankban és 10 háló nálad) kielégíted azonnal megkapod az új hajódat, Választék nincs, az ácsok mindenkinek egyenhajót gyártanak.
> Ha valamilyen feltételt nem elégítesz ki, akkor ezt a kikötõparancsnok a tudtodra adja.

53. El lehet adni a hajót, megsemmisülhet a hajóm?
> A hajódat nem tudod eladni.
> A hajód árában élethosszig tartó garancia is beletartozik, így esetleges sérüléseivel, javítási munkálataival nem foglalkozunk.

L. Utánpótlás sátor

54. Mi az az utánpótlás sátor?
> VI. Lorden által létesített ellátmányi sátor Thord-Artin szigetén, melyben minden kalandozó Thord-Artin felszabadításáben elért érdemei szerint szerezhet be komponenseket a felszereléséhez.

55. Mit vehetek az utánpótlás sátorban?
> A sátorban minden olyan fontosabb komponenst megvehetsz, amit Larkinor szigeten harcolva is megszerezhetnél.
> Ha szintet lépsz a sátorban új komponenseket is vehetsz, de lesz néhány régebbi komponens ami már nem fog rendelkezésedre állni.
> A sátorban szerezhetsz magadnak szubtetkót.
Itt meg egy táblázat, hogy mit mennyiért és hányas szinten vehetsz meg: http://ktsche.uw.hu/ellatosator.htm

56. Milyen áron vásárolhatok az utánpótlás sátorban?
> A sátorban az árak attól függnek, hogy a szinteden milyen gyakran jönnek azok az ellenfelek, amikbõl az adott komponens kinyerhetõ. Ha szinet lépsz, a komponensek olcsóbbak lesznek.
> Elõfordulhat, hogy egy komponens több áron is kapható a sátorban, ilyenkor nyugodtan válaszd a legolcsóbbat.
> A szubtetkó ára állandó, sem a szintedtõl, sem más értéktõl nem függ.

M. Oltár

57. Thord-Artin szigetén található és az elfogott szörnyek feláldozására szolgál. Csak minimális kiirtott ellenséges seregszörny (3db) megléte esetén használható

Még nincs hozzászólás.
 
Klán
 
Klánküldetések
 
Óra
 
Számláló
Indulás: 2009-12-20
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal