Harcoskarakter fejlesztse:
Lejjebb ngyfajta harcos tulajdonsgainak rszletezst olvashatjtok, vgl egy sszehasonltst a harcosokrl s a mgusokrl.
Gyors harcos
Kezd tulajdonsgok: 6 gyessg, 10 kitarts
Ksbbiekben a kitartst 30 s 60 kz kell vinni (mindenkpp legyen 3mal oszthat) s azutn jhet az gyessg.
Az gyessget a szint 2/3-ig fejlesztjk, s csak ezutn jn a gyorsasg.
A gyorsasgot viszont nagyon nyomjuk! :)
Esetleg lehet fejleszteni az ert a szint 1/4-ig +1-2 pont, a paralzis miatt.
Ez a karakter nagyon jl tud fejldni, az arnban gyorsan haladhat. Ha nem lesz ereje, akkor a sebzse lesz nagyon kicsi, de nagyon gyors lehet. Ha lesz ereje, akkor tbbet sebez, mint egy hasonl mgus (s ne feledjk, nem kell aggdni a VP miatt!), de a vdrtke (fleg a mgival szemben) jelentsen kisebb lesz.
Ers harcos
Kezd tulajdonsgok: 6 gyessg, 10 kitarts
Ksbbiekben a kitartst kell a kvnt rtkig felvinni, 60 s 90 kz. Utna jhet az gyessg. Ha valakinek nincs sok pnze tpolsra, akkor nem kell megvrni a 60-as kitartst, elbb is tehet az gyessgre, hogy tudja hasznlni a szintfegyvereket.
Ha az gyessg elri a szint 2/3-t, jhet a gyorsasg, szintn a szint 2/3.ig. Utoljra pedig az er jn.
Ezek a karakterek viszonylag gyorsan fejleszthetk, nagy sebzssel s elgsges letponttal brnak, magasabb szinteken is helytllnak. Lazn hozzk a +4-es szrnyeket. Seregezsre idelisak. Jelenleg a legnagyobb sebzst harcossal lehet elrni.
Kitart harcos
Intenzv tmogatst ignyel, csak gazdag support-karival a httrben rdemes belekezdeni!
Kezd tulajdonsgok: 10 kitarts, a tbbi mind 1 (az elveszett 5 tulajdonsgpontot a 11. szinten a kitartsra rakjuk)
Ksbbiekben a kitartst 90 s 150 kz nyomjuk. Ezutn jhet az gyessg, a szint 2/3-ig, majd a gyorsasg, szintn a szint 2/3-ig.
Vgl az ert prbljuk minl magasabbra tornzni.
A kapott karakternek, hossz szenveds utn, rengeteg letpontja van, de a sebzse csak magasabb szinteken lesz j (pl. 120 kitartsnl 70-es szint krl). Csak nagyon magas szinteken kifizetd.
jsz (csak L2-ben)
Kezd tulajdonsgok: 6 gyessg, 10 kitarts
Ksbbiekben a kitartst 60 s 90 kz kell hzni, majd jn az gyessg, elszr a szint 2/3-ig, utna a gyorsasg a szint 2/3-ig, majd jra az gyessg minimum a szintig, fl nem rdemes, mert a para itt nem szmt, csak a szaki nvelshez kellhet +gyi.
Miutn mindez megvan, haj szerint lehet az ert vagy a gyorsasgot nvelni.
Az gy fejlesztett karakter nem tl gyors, de sebzse elg magas lehet (pl. arnban fejlesztett jsz termszetesen szintnl jval tbb gyivel), s nagyobb vdelmet lvez a fizikai tmadsokkal szemben. Egyedl a magas kitarts kialaktsa okoz gondot, ugyanis amg nincsen szintgyi, addig a tvfegyver tl keveset sebez, a +35-s tvfegyverekkel teht lassan fejldik a kari, ha nem +35s tvfegyverekkel fejlesztjk, akkor pedig azzal a htrnnyal indulunk, hogy kevs lesz a szakrtelem, pedig pont az lenne a cl, hogy az minl tbb legyen...
Harcos vs mgus
-
magas kitarts harcost sokkal knnyebb csinlni, mint ugyanolyan kitarts mgust
-
a mgussal szksg van szensz-gmbre, vagy gyakran kell nzni az Lc-t, hogy tudjuk, milyen szrnyet mivel sebezhetnk
-
a mgus az elejtl fogva tesz az IQ-ra is, ezrt ksbb lesz meg a kitarts, s kevesebb P-je lesz, mint a harcosnak
-
a mgusnak sokkal kevesebb a teherbrsa, ezrt kompizni rosszabb vele
-
a mgusnak az letpont mellett a varzspontra is gyelnie kell
-
igazn j gyors karaktert csak mgusbl lehet csinlni
-
a mgus karakter ksbb olcsbb, fleg a csillmvrtek miatt.
|