Hz felptse
Szksges arny: 100 %
pphogy vgeztl az Alapkõlettellel, mris itt az jabb feladat. Pr perce llsz csak a kgyz sorban, figyelve a sok gyefogyo... a sok kalandort, akik hozzd hasonlan a Klngyi Miniszterhez akarnak bejutni, mikor egy lebegõ szellemalak jelenik meg eltted. Egy szempillants alatt kapsz a fegyveredhez (illetve izztod varzslsra ujjaidat), mikor furcsa dolgot veszel szre. A tbbi kalandoz, ugyangy tlekedik a tmegben, ugyangy prlekednek egymssal, ugyangy tolakodnak, mintha õk szre sem vennk a lebegõ szellemalakot. Villmknt hast beld a felismers (amin te magad is meglepõdsz, mert ez a cselekedet igencsak messze ll tõled), hogy mirt lehet ez. Mert õk valban nem szlelik, csakis te ltod... Kezedet tovbbra is fegyvereden tartva (illetve varzslsra kszen) nyugodtan vrod, hogy mit is akar az alak, akiben a kirly hrom jrahalott (pia, mi ms) hõsnek egyikt vled felismerni.
- Elismersem. Eddig minden prbn tmentl. - Hangja furcsa visszhangot ver a fejedben - De a legutols, s ppen ezrt a nylvnvalan legnehezebb mg htra van. - Tnyleg? - krdezed flve, kivltva pr furcsa pillantst a krnyezõ tmegbõl. - Tnyleg - feleli õ, sri nyugalommal. - Mert ugye! Van egy kved. De nincsen klnhzad mg. Ide valami frapns intelem kellene... hmm... megvan! Szerintem legyen klnhzad az Alapkõ fl. - Kicsit furn nzel a fazonra, mert mr a kezdetektol fogva ez volt a clod, s ennek hangot is adsz: iz... ezrt vagyok itt... - Btortalan vlaszod a szellemnek/semminek dhsre vltoztatja az egyre idegesebben vrokoz tmeg eddigi furcsa pillantst. Tudod, sehol nem szeretik azt, aki magban beszl. - s mit kell tennem? - krdezed, prblvn a lehetõ legkisebbre sszehzni magad a tbbiek pillantsnak kereszttzben. A szellem jt mulat zavarodon, de nem kslekedik a vlasszal: - Mit! Mit! Ht felptened! Menj az Alapkõhz s kezdj ptkezni! ss alapot s pts! Az elõbbihez st hasznlj, az utbbihoz pedig Llegzõ Sarokkvet! - mr pp tvoznl, de õ folytatja: De vigyzz! Mert az ptkezst megzavarhatjk! - Ezen annyira meglepõdsz, hogy reflexbõl krdezel vissza: - Zavarni?!? Kik?? - A feldhdtt tmeg ekkor unta meg, hogy nem tudnak bejutni a Miniszterhez, s te, mint magadban beszlõ, tkletes levezetõnek bizonyultl dhk csillaptshoz. Egyttes erõvel kidobnak a vrterembõl egyenesen az utcra. Rptdben mg hallod a szellem hangjt: - A szrnyeket vonzza az Alapkõ mgikus mezeje....
Szerezhet klnpont(egyni/kzs): 60/0
Megolds:
Egyni: A klntagoknak kln-kln 2000-et kell sni s 500-at pteni. Ahhoz, hogy pteni tudjon valaki, elbb 4-et kell alapoznia (ss). De persze gy is lehet csinlni, hogy valaki lessa a 2000-et, s utna pt. Az pts alapanyaga a llegz sarokk, amit a kldetsek termben lehet leadni. Egy sarokk 25 ptsre elegend, teht az 500 ptshez 20 sarokk szksges. Az ptkveket a kln egszre szmolja a rendszer, brki berakhatja a klnbl.
Az alapk mgikus mezeje vonzza a szrnyeket, minden egyes ss/pts alkalmval 1-gyel n az ptkezs terletn llkod szrnyek szma. A szrnyek egy bizonyos mennyisg utn akadlyozzk a munkt (pl. 80 felett mr mozdulni se lehet), ezrt muszj ket irtani. A szrnyszmlls a klntagoknak kzs, lehet egymsnak segteni irtani. Viszont az jonnan rkezett tagok csak magukra szmthatnak, nekik nem segthet senki, s mg ha egyszerre tbben veszik is fel ezt a kldit, akkor se tudnak segteni egymsnak.
Csapdavsrlssal lehet knnyteni a helyzeten. A csapdk megfognak valamennyi szrnyet s a szrny TP-jnek 10%-t a karakter megkapja, de trgyat nem. A csapdk hamar tnkremennek, jat kell venni, ra szintfgg. A csapdk egynileg szmtanak.
rdemes pocokhlyaggal csinlni a kldit, gy gyorsabb. A tlterhelst is elkerljk s a csapdkra is lesz pnz.
Az jonnan rkezett tagok csak az egyni rszt kell, hogy megcsinljk, de csak az egyni pontot kapjk meg.
|