Máguskarakter fejlesztése
Alább a máguskarakterek három fajtáját, azok tulajdonságait részletezzük, később még egy általános összehasonlítást adunk a mágusokról és a harcosokról.
Gyors mágus
Kezdő tulajdonságok: 6 IQ, 10 kitartás
Későbbiekben a kitartást 30 és 75 közé kell vinni (mindenképp legyen 3mal osztható) és azután jöhet az IQ. (Ha csak 36-ig visszük a kitartást, akkor első a kitartás, és közben nem kell az IQ-ra rakni, ha feljebb akajuk tolni, akkor a 6. manógombával kezdve az összeset rakjuk az Iq-ra, a szintlépéskor kapott pontokat pedig a kitartásra.)
Az IQ-val mindenképpen egy 30 és 60 közötti értéket kell elérni, és csak ezután jön a gyorsaság. (így elegendő varázspontunk lesz később)
A gyorsasággal a határ a csillagos ég. :)
Egy ilyen karakter nagyon gyorsan tud fejlődni, kiváló lehet kompis karinak, hiszen akár feleannyi kattintásból kész lehet, mint egy magas kitartású tápkari. Mindenképpen arénában érdemes fejleszteni, 25-45 szintek között gyakran elérheti a szint+5 kört is az arénában, amivel rengeteg tapasztalati pontot kap. Magasabb szinteken viszont ezek a karik meghalnak a kevés életpont és az alacsony sebzésük miatt... (az, hogy mikor válnak használhatatlanná, az a kitartás- és IQ-értékektől függ, de egy jó gyors mágus 75-ös szintig tarol)
Erős mágus
Kezdő tulajdonságok: 6 IQ, 10 kitartás
Későbbiekben a kitartást 60 és 90 közé vinni (mindenképp legyen 3mal osztható) és azután jöhet az IQ. (A 6. manógombával kezdődően az összeset az IQ-ra, a szintlépéskor kapott 3 pontot pedig a kitartásra.
Az IQ-val itt is mindenképpen egy 30 és 60 közötti értéket kell elérni, és csak ezután jön a gyorsaság. (így elegendő varázspontunk lesz később)
Viszont miután ezzel megvagyunk, a gyorsaságot csak a szint 2/3-áig visszük, utána felhúzzuk az ügyességet, annyira, hogy még 2-3 paralízist követően is nagyobb legyen a mágiaszintünk felénél. A további tulajdonságpontokat az IQ-ra pakoljuk, úgy, hogy ügyelünk, hogy a gyorsaság mindig a szint 2/3-a maradjon, és az ügyesség se maradjon le. (Megj.: az ügyességet sokan nem ajánlják, helyette nyugodtan rakhatunk az IQ-ra, így is erős mágust kapunk, ráadásul az a varázsponttal se lesz gondunk soha)
Ez a karakter nagyot sebez, még talán kicsit magasabb szinteken is életképes marad, mint a gyors mágus, de az arénában nem ér el a szint+5. körig, és ahhoz képest lassan fejlődik. Seregezésre kiváló, bár az újabb fejlesztések miatt seregezésre az erős harcos alkalmasabb.
Kitartó mágus (csak erős idegzetű játékosoknak)
Kezdő tulajdonságok: 10 kitartás, a többi mind 1, (az el nem osztott 5 tulajdonságpontot majd a 11. szinten visszakapjuk és a kitartásra tesszük.
Eleinte mindent a kitartásra, amíg az el nem éri a kívánt értéket (90+). Mivel a mágiánk használhatatlan, gyíkacél fegyvereket használunk.
A kitartás után az IQ-t kell gyorsan lehetőleg 60-ig felvinni, különben nem lesz elég varázspontunk az elején.
Végül pedig jöhet a gyorsaság, ha eléri a szint 2/3-át, akkor újra érdemes az IQ-ra tenni, hogy több varázspontunk legyen.
A fejlesztés ezen karakter esetén az arénában nem egyszerű, ha tényleg magas kitartást szeretnénk érdemesebb vele rabolgatni.
Egy 120 kitartásos mágust az 60-as szintig megcsinálni is legalább egy év (persze előfizetéssel kevesebb idő)... utána még mire megtértül a befeketés az sok-sok év...
Mágus vs harcos
- a mágus karakter később olcsóbb, főleg a csillámvértek miatt
- gyors karaktert mágusből könnyebb csinálni
- magas kitartású harcost sokkal könnyebb csinálni, mint ugyanolyan kitartású mágust
- a mágussal szükség van szensz-gömbre, vagy gyakran kell nézni az Lc-t, hogy tudjuk, milyen szörnyet mivel sebezhetünk
- a mágusnak az életpont mellett a varázspontra is ügyelnie kell
- a mágus az elejétől fogva tesz az IQ-ra is, ezért később lesz meg a kitartás, és kevesebb ÉP-je lesz, mint a harcosnak
- a mágusnak sokkal kevesebb a teherbírása, ezért kompizni rosszabb vele
|