Mguskarakter fejlesztse
Albb a mguskarakterek hrom fajtjt, azok tulajdonsgait rszletezzk, ksbb mg egy ltalnos sszehasonltst adunk a mgusokrl s a harcosokrl.
Gyors mgus
Kezd tulajdonsgok: 6 IQ, 10 kitarts
Ksbbiekben a kitartst 30 s 75 kz kell vinni (mindenkpp legyen 3mal oszthat) s azutn jhet az IQ. (Ha csak 36-ig visszk a kitartst, akkor els a kitarts, s kzben nem kell az IQ-ra rakni, ha feljebb akajuk tolni, akkor a 6. mangombval kezdve az sszeset rakjuk az Iq-ra, a szintlpskor kapott pontokat pedig a kitartsra.)
Az IQ-val mindenkppen egy 30 s 60 kztti rtket kell elrni, s csak ezutn jn a gyorsasg. (gy elegend varzspontunk lesz ksbb)
A gyorsasggal a hatr a csillagos g. :)
Egy ilyen karakter nagyon gyorsan tud fejldni, kivl lehet kompis karinak, hiszen akr feleannyi kattintsbl ksz lehet, mint egy magas kitarts tpkari. Mindenkppen arnban rdemes fejleszteni, 25-45 szintek kztt gyakran elrheti a szint+5 krt is az arnban, amivel rengeteg tapasztalati pontot kap. Magasabb szinteken viszont ezek a karik meghalnak a kevs letpont s az alacsony sebzsk miatt... (az, hogy mikor vlnak hasznlhatatlann, az a kitarts- s IQ-rtkektl fgg, de egy j gyors mgus 75-s szintig tarol)
Ers mgus
Kezd tulajdonsgok: 6 IQ, 10 kitarts
Ksbbiekben a kitartst 60 s 90 kz vinni (mindenkpp legyen 3mal oszthat) s azutn jhet az IQ. (A 6. mangombval kezdden az sszeset az IQ-ra, a szintlpskor kapott 3 pontot pedig a kitartsra.
Az IQ-val itt is mindenkppen egy 30 s 60 kztti rtket kell elrni, s csak ezutn jn a gyorsasg. (gy elegend varzspontunk lesz ksbb)
Viszont miutn ezzel megvagyunk, a gyorsasgot csak a szint 2/3-ig visszk, utna felhzzuk az gyessget, annyira, hogy mg 2-3 paralzist kveten is nagyobb legyen a mgiaszintnk felnl. A tovbbi tulajdonsgpontokat az IQ-ra pakoljuk, gy, hogy gyelnk, hogy a gyorsasg mindig a szint 2/3-a maradjon, s az gyessg se maradjon le. (Megj.: az gyessget sokan nem ajnljk, helyette nyugodtan rakhatunk az IQ-ra, gy is ers mgust kapunk, radsul az a varzsponttal se lesz gondunk soha)
Ez a karakter nagyot sebez, mg taln kicsit magasabb szinteken is letkpes marad, mint a gyors mgus, de az arnban nem r el a szint+5. krig, s ahhoz kpest lassan fejldik. Seregezsre kivl, br az jabb fejlesztsek miatt seregezsre az ers harcos alkalmasabb.
Kitart mgus (csak ers idegzet jtkosoknak)
Kezd tulajdonsgok: 10 kitarts, a tbbi mind 1, (az el nem osztott 5 tulajdonsgpontot majd a 11. szinten visszakapjuk s a kitartsra tesszk.
Eleinte mindent a kitartsra, amg az el nem ri a kvnt rtket (90+). Mivel a mgink hasznlhatatlan, gykacl fegyvereket hasznlunk.
A kitarts utn az IQ-t kell gyorsan lehetleg 60-ig felvinni, klnben nem lesz elg varzspontunk az elejn.
Vgl pedig jhet a gyorsasg, ha elri a szint 2/3-t, akkor jra rdemes az IQ-ra tenni, hogy tbb varzspontunk legyen.
A fejleszts ezen karakter esetn az arnban nem egyszer, ha tnyleg magas kitartst szeretnnk rdemesebb vele rabolgatni.
Egy 120 kitartsos mgust az 60-as szintig megcsinlni is legalbb egy v (persze elfizetssel kevesebb id)... utna mg mire megtrtl a befekets az sok-sok v...
Mgus vs harcos
- a mgus karakter ksbb olcsbb, fleg a csillmvrtek miatt
- gyors karaktert mgusbl knnyebb csinlni
- magas kitarts harcost sokkal knnyebb csinlni, mint ugyanolyan kitarts mgust
- a mgussal szksg van szensz-gmbre, vagy gyakran kell nzni az Lc-t, hogy tudjuk, milyen szrnyet mivel sebezhetnk
- a mgusnak az letpont mellett a varzspontra is gyelnie kell
- a mgus az elejtl fogva tesz az IQ-ra is, ezrt ksbb lesz meg a kitarts, s kevesebb P-je lesz, mint a harcosnak
- a mgusnak sokkal kevesebb a teherbrsa, ezrt kompizni rosszabb vele
|