A tpolsrl
Ahhoz hogy karakternk a lehet leggyorsabban fejldjn, a legjobb fegyverekre s vrtekre van szksge.
A kielgt tpolshoz rengeteg ezstre van szksg. :)
Gyorsan pnzt szerezni rablval, hnrossal vagy sval lehet. (bvebben lsd ezen karakterek lerst!)
A taktika alapveten a magas kitarts karikra lett kitallva, de brmilyen ms (pl. s) karakter fejlesztse esetn is alkalmazhat, br egy alacsony kitarts, gyors karakter annyira gyorsan lp eleinte szintet, hogy nem rdemes ennyit ldozni r.
A tpols sorn azt a szablyt hasznljuk ki, hogy a karakter a tapasztalati szintjnl 35-szinttel magasabb fegyvereket s vrteket is tudja hasznlni, mg ha egy kis bntetssel is... A vrtek csak 25%-t adjk a vdelmknek, a fegyverek pedig csak 10%-t a sebzsknek. (akkor is, hogyha 35 szinttel magasabbak s akkor is, hogyha csak 1szinttel, teht nyilvn a +35-set rdemes alkalmazni, vagy ha az nem lehetsges, akkor inkbb a szintfegyvert). Kiszmolhatjuk, hogy 35 szinttel magasabb fegyverek s vrtek hasznlatval jelents elnyhz juthatunk. A tpolsra vrtek tekintetben a csillmvrtek a legalkalmasabbak, fegyverek esetn pedig a gykaclok. Ezek hasznlatval nhny millibl jcskn megnvelhetjk karakternk vdelmt s tmaderejt.
A tpols sorn nem kell minden szintre j fegyver vagy vrt. A csillmvrtek azrt is jk, mert 5szintenknt vltoznak, a gykaclokbl pedig elg minden msodikat (eleinte minden 5.-et) hasznlni, gy megtakarthatunk pr ezstt, s a gyors fejldsek miatt nem is fogjuk rezni a hinyt, mivel egy szint csak nhny kr az arnban.
Plda (vdelemre):
1-es szint, mgus:
|
Szintvrtek(vdelem) |
sprols tpols(vdelem/r) |
maximum(vdelem/r) |
fej |
brsisak (1) |
lvasisak (28/4=7) |
risacl sisak (45/4=11) |
test |
brpncl (1) |
gymnt lncing (20) |
gymnt lncing (20) |
kz (x2) |
brpajzs (1) |
rna pajzs (38/4=9) |
hiperpajzs (58/4=14) |
lb |
- |
aranycsizma (32/4=8) |
kithrill csizma (42/4=10) |
ssz. vdelem |
4 |
53 |
69 |
10-es szint, mgus:
|
Szintvrtek(vdelem) |
sprols tpols(vdelem/r) |
maximum(vdelem/r) |
fej |
lncsisak (5) |
lvasisak (28/4=7) |
csillmkalap (80/4=20) |
test |
lncing (10) |
gymnt lncing (20) |
kzepes csillmkpeny (139/4=34) |
kz (x2) |
vmprpajzs (8) |
rna pajzs (38/4=9) |
kzepes csillmpajzs (97/4=24) |
lb |
trpe surran (5) |
aranycsizma (32/4=8) |
csillmsaru (75/4=18) |
ssz. vdelem |
36 |
53 |
120 |
Lthat, hogy a megfelel vrtekkel sebezhetetlenn tudjuk tenni alacsony szint karaktereinket, ami zkkenmentes fejlesztst tesz lehetv, de mg minimlis (kevesebb, mint 100 000 ezst) befeketetssel is sokkal jobb vdelmet rhetnk el, mint az olcs szintvrtekkel.
Figyelem: Semmilyen vrt sem vd a varzslatokkal szemben!
Plda (sebzsre):
1-es szint:
trpe cskny: 13 --- gykacl pck: 340/10=34
10-es szint:
vmprkalapcs(muszj ezt hasznlni, mert ez a mgikus): 34 --- gykacl nuncsaku: 583/10=58
A szint+35-s fegyverek hasznlata sokkal fontosabb, mint a magas vrtek, ugyanis a sebzs fontosabb, mint a vdelem. A gykacl fegyverek olcsn sszerakhatk minden szintre, igaz kicsit kevesebb sebzst adnak, mint a tbbi szintfegyver, de azok mr tl drgk lennnek az tlag kalandozk pnztrcjhoz.
Megjegyzs: A +35-s fegyverekkel(igazbl nem csak azokkal, de itt feltn), gyetlen karakterek esetben elfordulhat, hogy nem sebznk egy adott szrnyet (pl. vrszomjas moszktraj - gykacl pck). Ilyenkor bele kell trdni, hogy az adott szinten az a szrny mg nem megy le, arnzni kell mg egy szintet! (az 1. kirlyi kldit megcsinlhatjuk trpe csknnyal is, s utna tolhatjuk a pckkel!)
|